vrijdag 25 juli 2014

Swaddle Me inbakerdoeken


In mama's buik voelt een baby zich heerlijk geborgen. Warmte, een beperkte ruimte en geborgenheid. Na de geboorte wordt dit gevoel plotseling verstoord. Licht, harde geluiden en een zee aan ruimte. Sommige baby's hebben hier moeite mee, gaan met hun armpjes slaan / malen, worden heel bewegelijk en soms ook onrustig. Heeft jouw kindje hier last van dan is het een goed idee om in te bakeren. Persoonlijk heb ik goede ervaringen met de Swaddle Me inbakerzakjes en wil jullie graag vertellen waarom ik deze zo fijn vindt.

Wanneer je kies voor inbakerdoeken zul je altijd zelf de doeken om je baby dienen te vouwen. Los, strak, het is in het begin toch echt even uitpuzzelen hoe het moet en wat het beste werkt. Ik koos daarom voor een inbakerzakje, snel, eenvoudig en je weet zeker dat je kindje er goed in ligt.



Het Swaddle Me inbakerzakje heeft een gedeelte waar de beentjes in gaan en twee 'flapjes'. Deze bevestig je op een handige manier met klittenband om je kindje heen. In een paar seconden ligt je baby heerlijk geborgen ingebakerd op een veilige manier. Swaddle Me (van het merk Summer Infant) is verkrijgbaar in verschillende maten en kleuren bij ons in de webshop en is ook nog eens scherp geprijsd! 

Liefs,

iMama
Elle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten